آیا قصد دارید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید اما به دلیل سرمایه گذاری که ممکن است به دنبال داشته باشد جرات ندارید؟ آیا دوست دارید شغل خود را ایجاد کنید و نمی دانید چگونه آن را انجام دهید؟ آیا می خواهید به تنهایی شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید و می خواهید سخت روی آن کار کنید؟ هنوز نمی دانید چگونه یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید؟

اگرچه ممکن است عنوان مقاله کمی اغراق آمیز به نظر برسد، اما برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی واقعاً فقط به یک سرمایه گذاری مالی کوچک و مهمتر از همه سرمایه گذاری کلان در قالب زمان نیاز دارید، من می خواستم این ایده را به شما منتقل کنم که می توان ایجاد یک تجارت الکترونیک تجارت بدون نیاز به سرمایه گذاری مالی قابل توجه.

به عنوان مثال، می‌توانید از پلتفرمی مانند وارساز استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد یک فروشگاه آنلاین را به راحتی و ارزان، فقط ازمبلغ بسیار مقرون به صرفه در سال ایجاد و مدیریت کنید، و تمام ابزارهایی را که ممکن است برای رشد کسب‌وکارتان و شروع فروش آنلاین به آن نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار دهد.

نکته:همانطور که می دانید امروزه امکان فروش محصولات از طریق اینترنت به تمام دنیا وجود دارد. همچنین امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به دانش کامپیوتر وجود دارد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس از دیگر مواردی است که بدون داشتن سرمایه کلان میتوانید سایت خود را راه اندازی کنید و مدیریت آن بسیار ساده می باشد .

اطلاعات کافی در اینترنت برای یادگیری اصول نیز بازاریابی آنلاین وجود دارد و شرکت هایی مانند زرین پال اجرای یک سیستم پرداخت موثر را برای ما بسیار آسان می کنند. بنابراین، چه بهانه ای برای یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان است؟

9 مرحله برای ایجاد فروشگاه آنلاین

من می‌خواهم روند راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را در 9 مرحله، به طور خلاصه ، خلاصه کنم تا شما ایده‌ای در مورد آنچه که برای شروع فروش از فروشگاه آنلاین خود ضروری است، بیابید:

نام و دامنه فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید

این یکی از جذاب ترین بخش های هر پروژه است، بنابراین برای تشویق کارکنان آن را در ابتدا قرار دادم. انتخاب یک دامنه خوب در یک فروشگاه اینترنتی ضروری است.

نام و دامنه باید به راحتی قابل یادآوری و نوشتن باشند، باید تا حد امکان کوتاه و در صورت امکان توصیفی باشند.

در مورد دامنه، اگر شامل هر یک از کلمات کلیدی ما نیز باشد، به ما کمک می کند تا خود را در موتورهای جستجو برای آن عبارات قرار دهیم. اگر فقط به ایران می فروشید، سعی کنید آن را یک .com یا .ir کنید.

این عملا تنها سرمایه گذاری است که باید برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود انجام دهید، پس دست و دلباز باشید و به دنبال شرکتی باشید که هاست با کیفیت و گارانتی را به شما ارائه دهد.

یک شرکت میزبان خوب انتخاب کنید

سرعت فروشگاه آنلاین شما هم برای کاربران و هم برای موقعیت یابی موتورهای جستجو کلیدی است. یک صفحه کند باعث می شود کاربران شما از انتظار خسته شوند و صفحه را رها کنند، در حالی که برای مثال گوگل صفحاتی را که بارگذاری آنها بیش از X ثانیه طول می کشد با ارسال آنها به انتهای نتایج جستجو جریمه می کند. حتی برای داشتن صفحه کند باید در ادوردز پول بیشتری بپردازید!

بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبان شما فضای کافی برای فروشگاه آنلاین شما و سرعت اتصال خوب را تضمین می کند. با یک سرویس میزبانی خوب از خرابی سرورهای غیرضروری نیز جلوگیری می کنید و می توانید فروشگاه خود را 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در دسترس داشته باشید.

از یک CMS خوب برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید

همانطور که در بخش هاست اشاره کردیم، اگر می خواهید بدون نگرانی در مورد مسائل فنی بفروشید، بهتر است از یک سازنده وب سایت مانند وردپرس استفاده کنید، به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده اید. اما اگر شجاعت بیشتری دارید یک وب سایت مستقل راه اندازی کنید، به یک CMS یا یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید.

در حال حاضر بسیاری از CMS های کاملا رایگان و کاملا قابل اعتماد برای تجارت الکترونیک وجود دارد. همه آنها کم و بیش به گونه ای طراحی شده اند که افراد بدون دانش فنی زیادی از آنها استفاده کنند.

علاوه بر این، از آنجایی که این ابزارهای منبع باز هستند و توسط تعداد زیادی از متخصصان شناخته می شوند، شرکت ها و فریلنسرهای زیادی وجود دارند که با قیمتی اندک، می توانند آن دسته از عملکردهایی را که نمی توانید به تنهایی انجام دهید، تغییر داده یا گسترش دهند.

سایر CMS هایی که توصیه می شوند عبارتند از: WordPress، Magento، Oscommerce، Virtuemart (جوملا)، Zencart، Opencart، Digistore یا دروپال تجارت الکترونیک. هنگام انتخاب هاست، به خاطر داشته باشید که CMSی که شما انتخاب کرده اید از قبل نصب شده است، بنابراین نصب به صورت خودکار و ساده خواهد بود.

محصولات فروشگاه اینترنتی خود را سفارشی کنید

بسیاری از عمده فروشان کاتالوگ محصولات خود را در قالب هایی به فروشگاه های آنلاین ارائه می دهند که می تواند به صورت خودکار در فروشگاه شما آپلود شود و بدین ترتیب تمامی محصولات در مدت زمان بسیار کوتاهی نمایش داده می شوند. برای شروع ایده بدی نیست، اما ضروری است که تمام متون موجود در فروشگاه را سفارشی کنید، توضیحات محصول را با اطلاعاتی در مورد کاربرد آن گسترش دهید، جزئیاتی را توصیف کنید که نمی توان با تصاویر نشان داد و به کاربر اجازه می دهد محصول را تصور کند. بدون اینکه واقعاً آن را ببینید. فیزیکی.

در درازمدت، تنها محصولاتی که به درستی در گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می گیرند، محصولاتی هستند که شما آنها را اصلاح کرده اید، و خریداران بالقوه از یافتن متن مشابهی که در فروشگاه های دیگر می بینند قدردانی خواهند کرد. به عبارت دیگر، اصالت داشته باشید و به تخیل خود دست بدهید.

تصاویر یکی دیگر از عناصری هستند که بر تصمیم خرید تاثیر می‌گذارند، بنابراین برای بهبود تجربه کاربری، مطمئن شوید که عکس‌ها کیفیت خوبی دارند و جزئیات محصولات را نشان می‌دهند.

تمام روش های پرداخت ممکن را برای فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید

ارائه هر چه بیشتر روش‌های پرداخت در فروشگاه اینترنتی خود ضروری است. اگر می توانید 4 را ارائه دهید، بهتر از 3. هنوز هم افرادی هستند که به خرید آنلاین اعتماد ندارند و فقط از فروشگاه هایی سفارش می دهند که روش تحویل نقدی را ارائه می دهند، زیرا فقط زمانی که بسته را دریافت می کنند پرداخت می کنند. دیگران همیشه از کارت اعتباری استفاده می کنند زیرا می دانند که یک شرکت پشت آن خواهد بود و برخی از انتقال بانکی استفاده می کنند زیرا برای آنها راحت تر است.

درگاه‌های پرداخت را می‌توان با بانک‌های مختلف اضافه کرد، اما اگر به‌دلیل بانک‌ها یا به دلیل محدودیت‌های فنی هنگام یکپارچه‌سازی درگاه پرداخت (پیاده‌سازی تا حدودی پیچیده است و نیاز به دانش در PHP دارد)، راه‌حل‌های جایگزینی وجود دارد مانند استفاده از زرین پال .

زرین پال یک درگاه پرداخت را در اختیار ما قرار می دهد که به ما امکان می دهد مشتریان خود را با کارت شارژ کنیم. “نصب” آن بسیار ساده است و تنها هزینه ای که برای ما خواهد داشت، کمیسیون (بسیار بالا) است که زرین پال برای هر تراکنش انجام شده از ما دریافت می کند. در مجموع، این یک روش بسیار خوب برای ارائه این نوع پرداخت است که از ابتدا در دنیای تجارت الکترونیک بسیار مورد تقاضا بود.

وبلاگی ایجاد کنید که فروشگاه را همراهی کند

مواردی وجود دارد که در آن ها نمی توان توضیحات طولانی را ارائه داد یا محتوای ارزشمندی را در اختیار فروشگاه اینترنتی ما قرار داد. در این موارد، ایجاد یک وبلاگ برای جذب ترافیک به فروشگاه ضروری است.

اگرچه همیشه توصیه می شود وبلاگی ایجاد کنید که در مورد بخش ما و هر چیزی که آن را احاطه کرده است صحبت کند و همچنین به ما کمک کند تا محصولات خود را به طریقی، مستقیم یا غیرمستقیم تبلیغ کنیم.

کم کم شما خود را برای موضوعاتی که در مقالات مطرح شده است قرار می دهید و این باعث می شود تا ترافیک با کیفیتی را برای خرید محصولات خود به ارمغان بیاورید. بنابراین هنگام ایجاد یک فروشگاه آنلاین فراموش نکنید که یک وبلاگ به همراه آن ایجاد کنید. اگر وقت ندارید یا در نوشتن مهارت ندارید، همیشه می توانید از پلتفرمی مانند پونیشا برای استخدام نویسندگان استفاده کنید تا مقالات و حتی توضیحات محصول و تمام محتوای وب سایت شما را بنویسند.

کمپین های تبلیغاتی آنلاین ایجاد کنید

به لطف تبلیغات آنلاین، ما می‌توانیم فروشگاه اینترنتی خود را ارزان، اما مهم‌تر از همه به صورت مقیاس‌پذیر، عمومی کنیم. با استفاده صحیح از ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگانی که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد، می توانیم دقیقاً بدانیم که کدام کمپین های تبلیغاتی به ما سود می دهند و کدام یک کار نمی کنند، می توانیم به سرعت اصلاح کنیم و از ضررهای غیر ضروری جلوگیری کنیم.

به این ترتیب می‌توانیم در مدت زمان کوتاهی به مزایایی دست پیدا کنیم و سرمایه‌گذاری را به «آنچه در هر ماه به دست می‌آوریم» کاهش دهیم، بنابراین کمتر از سرمایه‌گذاری اولیه کوچک، بقیه تبلیغات می‌تواند هزینه‌های خود را بپردازد. توانایی هر یک برای گسترش این مزایا می تواند در آینده تفاوت ایجاد کند.

برای شروع تبلیغات آنلاین، توصیه می کنم از تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل با استفاده از Adwords استفاده کنید.

بازاریابی آنلاین کار کنید

فروشگاه آنلاین شما به درستی کار می کند و قبلاً از طریق Google Adwords، برخی از سیستم های تبلیغاتی دیگر یا به طور طبیعی فروش انجام داده اید. خوب، اکنون زمان آن است که فروش خود را از طریق بازاریابی گسترش دهید.

استراتژی بازاریابی آنلاین خود را ایجاد کنید: پیشنهادات ویژه ارائه دهید، یک استراتژی رسانه های اجتماعی تهیه کنید، مسابقات را سازماندهی کنید، پیگیری های شخصی مشتریان خود را انجام دهید، بیانیه های مطبوعاتی بنویسید… هر کاری که ممکن است برای بهبود حضور آنلاین خود انجام دهید، نام تجاری خود را شناخته شوید. محصولات خود را در گوگل قرار دهید و آنلاین بفروشید.

مانند همه مشاغل، برای زنده ماندن باید بفروشید. اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد بهترین بودن فروشگاه شما بی فایده است، اگر کسی محصولات شما را نبیند رقابتی ترین قیمت ها بی فایده است. شما باید تلاش کنید تا بیرون بروید و بفروشید یا حداقل اقدامات بازاریابی مربوطه را برای دستیابی به فروش لازم انجام دهید.

ایده آل این است که در ابتدای ایجاد یک فروشگاه آنلاین با بازاریابی شروع کنید، منتظر نمانید زیرا در غیر این صورت رسیدن مشتریان زمان می برد.

من برخی از مسائل اساسی را در ایجاد هر کسب و کاری نادیده گرفته ام، مانند انجام یک مطالعه قبلی بازار، امکان سنجی پروژه، ایجاد مدل کسب و کار با بوم مدل کسب و کار یا مستند کردن تمام مراحل، اما اینکه چگونه بر تجارت الکترونیک تمرکز کرده ام. مشاغل و فروشگاه های آنلاین را ترجیح دادم ساده کنم.

امیدواریم با انجام این مراحل نحوه ایجاد فروشگاه اینترنتی را یاد گرفته باشید و اگر قبلا تصمیم به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود گرفته اید کافیست روی لینک زیر کلیک کنید: همین حالا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

The source of the es.jumpseller.com site

18 / 100